26 Temmuz 2010 Pazartesi

şu an dokunsanız ağlayabilirim çünkü hareket etsem kaşınmaya başlıyorum
korkmayın zona değil sinekler!
2 gündür 1 gram uyku uyuyamadım sıcak bir yandan sinekler bir yandan
ciddi ciddi düşünmeye başladım acaba pisimde o yüzden mi geliyorlar bana diye bu düşünce beynimde belirlendiğinden beri günde 2 kez duş almaya başladım ama yok kanımı seviyor şerefsizler
alıp başımı kaçacağım o derece kötü durumdayım
havanın sıcak olmasına rağmen sırf sineklerden korunmak için örtündüğüm pikeyi boğazıma kadar çektim (başımı kapatamıyorum boğulacak gibi oluyorum) bu seferde yanaklarımı ve kulaklarımı yemişler of ne yapaağım ben =(

sineklere nefretimi kustuktan sonra gelelim beni etkileyen olaylara
dün ezgi'yle rutin gezmemizi yaparken küstüğüm 2 arkadaşımı gördüm
küstüğüm diyorum çünkü onların bundan haberi yok gayet rahat bir şekilde beni öptüler hatrımı sordular
bu kadar rahat olmalarına da acayip sinir oluyorum
aslında çok saçma kendi kendime bir şeylere kızıp surat asıyorum sonra onlardan bir şeyler bekliyorum
bu da benim anlam veremediğim en aptal davranışlarımdan biri
neyse dün gece biri dayanamayıp mesaj attı,diğerinden beklemezdim zaten
-bendis neden bugün çok soğuk davrandın,küs müyüz? diye
ben bunu görünce dayanamadım tabi çünkü neden küstüğümü anlatamazdım daha doğrusu ben bile unutmuştum bunu düşününce kendime daha çok kızdım bi insan bu kadar saf olmaz diye
yine içimdeki duyguları bastırıp normal bi cevap yazdım
zaten iki ay sonra gideceğiz buradan enazından görüşebileceğim 1-2 insan olsun durum o kadar vahim yani =)

bugün 17.30-18.00 arası rehber öğretmenimle randevum var tercihler için
bugün resmen başladı tercih süresi
umarım fikirlerim değişmeden bir an önce doğru kararı verip tercihlerimi bitiririm sonrası zaten alışık olduğum şey : beklemek

bu arada dün gece bi kitaba başladım şimdilik hoşuma gitti
zaten geçmiş yüzyılları anlatan çoğu romanı beğenmişimdir bunu da zevkle okumaya başladım
hazar rüzgarı'nı daha bitirmeden tavsiye ediyorum =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder