18 Temmuz 2010 Pazar

2 gündür doğru düzgün bloga bakamıyorum
en önemli sebep ablam geldi elime her bilgisayarı aldığımda acılı gözlerle 'ben gittikten sonra ne yapacaksan yap saatlerim kaldı zaten' diyince dayanamadım
dün hep beraber denize gittik günübirlik bi tatildi çünkü düğünler vardı en sinir olduğum sebep yok ayıp olur bilmem ne
akşamüstü geldik eve mümkün olduğunca güneşte durmamaya çalıştım ama pek mümkün olmadı soyulan derilerim yine yandı acılar içerisinde yanıyorum anlayacağınız
dün bi sürü duyguyu bir anda yaşadım sevinç,umut,hayal kırıklığı vs
ösym kılavuzu açıklanmış dedi ezgi ben denizde olduğum için bakamıyorum bana tek tek söylüyor hukukları
o kadar çok düşmüş ki puanlar o kılavuza göre ankara ve istanbul hukuk dışındaki her yer oluyor :S
şaşırdım yani bu kadar olmaz diye düşünürken aniden gelen mesajla moralim bozuldu hata varmış
yani belliydi diyorum içimden o kadar da oynamazdı
sonra ünal yarımağan açıklama yapmış hata yok gibilerinden ama hala pek inanmıyorum
zaten cumartesi günü kılavuz mu açıklanır hafta sonu millet tatil yapar :p
o yüzden yarını bekliyorum heyecanla
ama tercih yapıp gideceğim kesin karar verdim bikaç hukuk dışında diğerleri oluyor zaten ankara'ya da yatay geçiş çok zormuş ama yine de elimden geleni yapacağım olmazsa eğer hakimlik sınavı için yararlı olur kısacası çalışmamın boşa gideceğini sanmıyorum o yüzden rahatım ideallerime yavaş yavaş kavuşuyorum
bu arada akşama da ezgi geliyor 1 ay oldu nerdeyse tatil benim için yeni başlıyor
hepinize mutlu pazarlar =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder