15 Temmuz 2010 Perşembe

üç iki bir ve sıfııııııııııır

evet geri sayım başladı öğrenmeme saatler kaldı
yarın hiç bu kadar güçlü hissetmeyeceğim bir duyguyu hissetmekten korkuyorum evet o duygu başarısızlık
şimdiye kadar girdiğim bütün sınavlarda  başarılı oldum belki çok iyi değildim ama kör topal idare ediyordum
sınavı düşünmemek için bir şeyler yapmaya karar verdim
aklıma eski günlüklerimi okumak geldi
aman allah'ım neler yazmışım öyle duygularımın bu kadar çabuk değişmesine acayip şaşırdım ve itiraf ediyorum özledim

hiç bir özlem yazısı yazacak havamda olmadığım için bu konuyu hemen kapatıyorum
eski günlükleri okurken değiştiğimi fark ettim
ben eski bendis değildim sınav benden bir çok şeyi götürmüştü
mesela bu sene bende olan değişiklikler ;
-en önemlisi artık yalnız sayılırım insanlara tahammülüm azaldı e durum böyle olunca arkadaşlarım teker teker terk etti biliyorum suçun büyüğü bende
-anksiyete bozukluğu diye bi hastalık olduğunu öğrendim ve bunu şiddetle yaşıyormuşum
-stresten gastrit başladı
-zonaya hiç girmiyorum uyuz gibi kaşınıyordum ıyy çok kötü bir şey :S
-dengesizleştim, insanları kırmaya başladım eskiden hemen vicdan azabı duyardım ve içimdeki fesat bendis çok sık konuşmazdı artık böyle değil
-artık iyi biri olduğumu düşünmüyorum
-bu sene hırslarım daha da belirginleşti ve arttı peşinde kıskançlığı da getirdi
-karamsarlığım arttı eskiden daha umutluydum ve sanırım en küçük olaylardan kendime iyi bir şeyler çıkarırdım
-özgüvenin çok abartılmaması gerektiğini öğrendim insanı tepetaklak edebiliyormuş
...
yukarıdaki örnekler sınavın bende yarattığı fiziksel ve ruhsal etkiler
yazarken ben bile şaşırdım ve eski halimi çok özledim :(

4 yorum:

  1. off bu sınav bizden ne çok şey götürdü ya...

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle evet defrercim

    YanıtlaSil
  3. 1 yılda bu kadar kısa zamanda kötü değişimler yaşabiliyorsak bu demek oluyor ki seneye 1 yıl daha geçtiğinde de çok farklı bi insan olabiliriz. Bütün hastalıklar geldiği gibi gider mesela.. Eskiden olduğundan daha farkında olarak iyi birer insan oluruz. Arkadaşlarımızı daha bilinçli seçeriz, daha sağlam ilişkiler oluşturuz. Kötü prova iyi gösteri :)

    YanıtlaSil
  4. canım benim ne kadar güzel yazmışsın böyle çok teşekkür ederim bende umutluyum eski halime dönebilirim hatta bi kaç adım attım bile =)

    YanıtlaSil