30 Temmuz 2010 Cuma

birazdan tercih yapmaya gideceğim ama kafam hala karışık al tarafı 7-8 tercih yapacağım resmen dünya sorunu haline getirdim ama içimde deli fırtınalar kopuyor bununla ilgili :)
ablama da sinir oldum yok onu yazma bunu yazma tek tercih yapıp göndermemi istiyor heralde
akdeniz üniversitesi'ni kendine yakıştırıyor musun dedi sanki türkiye 1.si oldum da antalya'ya burun kıvıracağım
sonuçta kendi yaptıklarımın karşılığını görmek zorundayım
yaz 3-4 tane olmazsa seneye hazırlanırsın diyor madem o kadar kolaydı seneye hazırlanmak sen niye 21 tane tercih yaptın dediğimde de kavga başlıyor
hem kimseye muhatap olmak istemiyorum hemde herkese sorup karışık olan aklımın düzelmesini istiyorum ama bu pek mümkün olmuyor
dün dersaneye gittim tutturmuş malatya yaz diyor bi hoca
ne yapacağım orada kayısı mı yiyeceğim dedim küstü ne yapabilirim ama
kriterlerim biraz fazla derecemin karşılayabildiği kadar yazacağım olmazsa seneye
gitmek içinde erzincan,kayseri yazmak istemiyorum
hem yakın olmalı,hem üniversite hayatı yaşamalıyım,hem de eğitimi kaliteli olmalı
madem bunları istiyordun bu derece ne bendis diyebilirsiniz
ama etrafta derecem kötü dediğimde nankörsün,şımarıksın gibi tepkilerle karşılaşıyorum
off iyice işler sarpa sarmadan bitirmem lazım şu işi sonrası beklemek zaten alışığım bu duruma
bana şans dileyin

3 yorum:

  1. iyi şanslar :)

    YanıtlaSil
  2. iyi şanslar, hiç merak etme her şey cok güzel olacak (:

    YanıtlaSil
  3. deftercim teşekkür ederim :)

    zeynep vio* ; yaptım bakalım umarım dediğin gibi olur canım :)

    YanıtlaSil