3 Nisan 2010 Cumartesi

yorgun

hayatta bir şeyleri kaybettikten sonra hep daha iyisi olacak diye umut verirdim kendime
trip yapmadığım için benden soğuyan eski sevgilim geldikçe aklıma bundan sonra trip yaparım olur biter,böylece hiç üzülmem diye düşünüyordum
ya da yanlış anlaşıldığım,'yine' sürekli fedakarlıklar yaptığım ama hep yanlış anlaşıldığım için biten arkadaşlıklarımı düşündükçe bundan sonra herkese inanmam,güvenmem böylece daha çok mutlu olurum diye seviniyordum
ama artık bütün umutlarım tükendi
çünkü ben asla böyle biri olamayacağım
felsefe öğretmenimizin de dediği gibi
bu benim yapımda yok
bi çırpıda söyleyiverdi her şeyi:
-sen asla trip atamayacaksın bendis,sen hep insanlara güveniceksin ve hep de üzülüceksin,çünkü senin insanlara bakış açın bu,istesende öyle olamasazsın çünkü bendis çünkü BU SENİN DOĞANDA YOK
3 gündür bana söylenen bu sözleri düşünüyorum evet gerçekten yok
ben ömrüm boyunca üzüleceğim bu böyle
insanların hep korktukları şeyler başına gelirmiş
hayatım boyunca hep anlayışsız olmaktan korktum,içim olumsuz düşünmek için delirse de (ki biz buna fesatlık diyoruz) ben yinede hep olumlu düşünmeye çalıştım
peki ne oldu?
çok çok anlayışsız oldum
hep bencil olmaktan korktum
kendimden önce başkalarını düşünmeye çalıştım ki kabul ediyorum çoğu zamanda kullanıldım ama bunu görmemeye çalıştım
sonuç?
çok çok bencil oldum
insanlara kendimi anlatmaktan yoruldum
kendimi kötü tanıtmamak için elimden geleni yaptım her zaman
fesattım,bencil de olabilirim ama bunu bastırmaya çalıştım
her insan gibi bencil oldum
benden de bu kadar be blog,istemiyorum artık -beni yanlış anladın,ben öyle demek istemedim
ile başlayan cümlelerden bıktım artık
ben böyleyim
yanlış anlaşılıyorum
artık kendimi ifade edemiyorum
ben ne kadar uğraşsam da insanlar zaten beni kötü biliyor
ben kendimi bilsem yeter değil mi?
kendimi biliyorum,ben kötü değilim ne işe yarıyor?
ben gerçekten kötü biri olmamak için uğraşıyorum
çabalıyorum
ama bazen verilen çabalar da görülmüyor
öyle olsun
beni artık kötü bilin,
çünkü doğamı değiştirmeye karar verdim
umarım başarabilirim!

5 yorum:

  1. Ya kötü olmak da doğanda yoksa o zaman nolucak?

    Boşver başkasının ne düşündüğünü. Ben hiç sallamam mesela. Hiçbir zaman şunu yapsam ne derler diye düşünmedim. Kendinden emin olduğun sürece hiçbir şey diyemezler sana bendis. Kime ne ki zaten?!

    YanıtlaSil
  2. ama olmuyor be leah'ım,hep kendimden emin olarak davrandım içimden geçtiği gibi
    bazen hata olduklarını biliyordum ama böyle hissediyorum banane dedim
    ama şimdi gerçekten üzülmekten,anlaşılamamaktan,hep kötü olarak bilinmekten yoruldum

    YanıtlaSil
  3. Ama kötü biriymiş gibi davranıp kötü olarak bilinirsen de bu sefer "Ben kötü değilim ki" diceksin. Bence kendini değiştirmekten öte, etrafındaki seni yanlış anlamaya meyilli insanları değiştirmelisin canım. Ayrıca boşver ya, lise ortamı gerçekten geçici. En yakın arkadaşlar haricinde nerdeyse kimseyi görmez, tanımaz oluyorsun. Hem hangimiz yanlış anlaşılmıyoruz ki be kuzum. En iyi düşüncelerimizle yaklaştığımız insanlar bile yanlış anlıyor bizi her türlü. Ne yapsan olmaz. Hiç kendini değiştirmek için çabalama. Başkası olma kendin ol böyle çok daha güzelsin. :*

    YanıtlaSil
  4. Bendis'im..
    Olmuyor, ben çok denedim!
    Bir insanın kendini değiştirmesi kadar zor bir şey yok şu hayatta!! Gerçekten samimiyetle söylüyorum ki.. Olmuyor! Felsefe hocanın da dediği gibi neysen o'sun ve bunu değiştiremezsin.. Vefasız olamazsın Bendis'im. Kin tutamazsın. Denersin, bir gün olur, iki gün olur ama üçüncü gün artık olmaz, kendimden biliyorum yapamazsın...
    Ay neyse çok konuştum (:
    Ama denemekten zarar çıkmaz diyorsan eğer bir dene, belki senin şansın yaver gider tatlım =)

    YanıtlaSil
  5. leah'ım ; liseden sonra başta arayacağım dediğim kişiler tarafından böyle şeyler görmek beni üzüyor zaten ama haklısın zaten doğamda yok nasıl değişeceğim ki :)

    sakartanrıça'mmmm ; sen konuş ya,yazılarını okurken keyif alıyorum,hepimiz sanrım bu tarz şeyler yaşadık ne yazık ki..kalan şu 2 ayımda üzülmek istemiyorum o yüzden çabalıyorum ama tam tersi oluyor işte

    YanıtlaSil