19 Nisan 2010 Pazartesi

yoğunum hemde nasıl anlatamam
eve yeni geldim birazdan da çıkacağım
bugün tam 3 tane sınav olduk az sonrada 4.sınavıma gireceğim
her ne kadar yorucu olsa da bu yorgunluğu seviyorum
bi yerlerden bi yerlere koşturmak,koştururken o şeye odaklanmak ve kavuşmak işte bunlara bayılıyorum!
son olarak 8.saat uzay geometrisi sınavı olduk
ben hiç anlamıyorum bu dersi ya
hayal et diyorlar ama hayalde edemiyorum
habire bi yerlerden dik çıkıyor
önüme gelen her doğruya dik dedim bakalım nasıl gelecek :)
ama hayatımdaki en eğlenceli sınavlardan biriydi
ben yaptıysam eğer arkadaşlarıma yardım etmeyi severim
insan inanılmaz keyifleniyor
şimdi önüme cengiz(eski dost severim kendisini) diye bi arkadaşım oturdu
-kopyanın dibine vuracağız bendis ona göre
-tamam tamam hallederiz (iç ses:bir şey bilmiyorum ki nasıl kopya vereyim :S )
sınav başladı hoca sağolsun çok geniş davrandı
bi soru var 2 tane düzlem çizilecek
cengize kağıdımı veriyorum,anlatıyorum,tekar çiziyorum yok anlamıyor
hoca önümüzde dururken
-ay al benim kağıdımı çiziver işte dedi
şimdiye kadar bi sürü kopya verdim ama hiç kağıt değişmemiştim ki hoca da fark etti
elim ayağıma dolaştı ben bir panik sormayın :)
hemen cengiz'in ismini silmeye başladım,hoca
-cengiz kızın kağıdını ver dedi
ben daha bi panik oldum,içimden diyorum gitti bütün karizma
ama neyseki hoca görmüş benim bir şey yapmadığımı sınava kaldığımız yerden yani imece usulü yapmaya devam ettik :)
sınav boyunca çok güldüm bakalım sonuç nasıl gelecek
ben daha fazla geç kalmadan 4.sınavıma gideyim hepinize mutlu haftalar sevgili blogerler :)

2 yorum:

  1. İnsanın beyni hafıza krtı gibidir. Gördüğü herşeyi kaydedebiliyor. Ama okuduklarını istediöği anda görüntüleyebölmesi için birazcık çalışması gerekir. Fotokopi makinesi gibi kopyaladığı bilgileri iyi bir projeksiyon cihazında yansıtabilir. Kopya çekerken tonerin de iyi olmalı. Çektiğin fotoğrafın piksel kalitesi de yüksek olmalıdır. Ders çalışırken kendini bijle nutmalısın. Sadece çalıştığın ders ön planda olmalı. Havaya girersen dersin dışında da zihin açıklığıyle derse katkılar da yapabilirsin kendiliğinden. :))

    YanıtlaSil
  2. haklısın profösör her şey dikkat de bitiyor,tam olarak yoğunlaşabildiğin sürece neden başaramayasın ki :)

    YanıtlaSil