29 Nisan 2010 Perşembe

hayaller ve rüyalar

Küçüklüğümden beri yaptığım bir şey vardur
uyumadan önce hayal kurmak
hayal kurmadan uyuyamıyorum
insan en çok yatağa yattığı zaman düşünürmüş
bendeki de o hesap,düşünmeyeyim diye hayal kuruyorum
bazen geleceğimi tasarlarken bazen de çok saçma şeyler düşünmüyor değilim
mesela küçükken ozan doğulu'yla ilgili saçma sapan hayaller kurardım (itiraf ediyorum lise 1e kadar!)
genelde yatmadan önce düşündüğüm kişi ve olayları rüyamda görürüm
dün gecede böyle bir şeyi umarken çok daha garip bir rüya gördüm
ne yazık ki hala da etkisindeyim
bilinçaltında olan şeylerin rüyada görülmesi,gerçekten çok sinir bozucu bir şey
ben onları bastırmaya çalışırken gerçekmiş gibi görünmesi hiç olmayacak şeyleri düşünmeme sebep oluyor
ama düşünmek istemiyorum
düşünürsem üzülürüm
üzülüyorum!

5 yorum:

  1. Hayaller tasavvura dönüşebilir.

    YanıtlaSil
  2. aayy yerim ben senin hayellerini ozanın fotolarını yollıcaktım zira zamansızlıktan kaynaklanan bi gecikme oldu.ama bu gece uyamam yine yollarım:)) muckss

    YanıtlaSil
  3. oyy canavar'ım çok teşekkür ederim merakla bekliyorum :)

    bilmem profösör inşallah

    YanıtlaSil
  4. Anacım ben de aynı şeyleri yaşıyorum geceleri :)
    Düşünmemek için hayal kurmak...
    Aslında iyi bir taktik ama arada hayallerin bile içine karışıyorlar. =)

    YanıtlaSil
  5. aynen tanrıça'm ya bıktım vallahi bari rüyalarımızda rahat bırakın bizi =/

    YanıtlaSil