24 Nisan 2010 Cumartesi

bugün yazı erken getirdiğimi anladım
balkona çıktığımda oh dedim tamam bahar bu hatta yaz bile denilebilirdi
e durum böyle olunca benden uzun bir şey  giymemi beklemesinler
kışın bile sıcak basar bana öyle garip bir halim var
bugün de dersaneye giderken şort giydim
tam sınava başladık beni bir titremem aldı sormayın bir üşüme üşüme bu duruma ben bile şaşırdım
yeni sistemi bilenler bilir her ders için ayrı sınav olunuyor
matematiğin bitiminde hemen eve gittim
ceket aldım,kot giydim oh be dünya varmış :)
bu arada burdan sıkıldığımı bir kez daha anladım
rehber öğretmenimle odada çekirdek çitlerken ders proğramı yaptık
bayağı zorlayıcı bir proğram oldu
uymaya kararlıyım
burada 1 sene daha kalamam
hukuk olmazsa tercih yapmamayı düşünüyorum
zamanda gittikçe azalıyor
insanın bu mevsimde de evde tıkılıp ders çalışması çok adaletsizce geliyor bana
ben üşümüş olabilirim ama hava o kadar güzel ki
içimdeki bir bölüme yerleşmiş olan bendis sürekli içimi kemirip duruyor dışarı çık gez,sinemaya git yeterki evde oturma diye
şimdi bu bendis'in söylediklerini yapsam seneye evde oturacağım bunu göze alamam :)
bitsin şu yıl
2010-2011 öğretim yılına bedenen ve ruhen hazırım hadi artıııııııııııııkkk

4 yorum:

  1. Bizde burda dua ediyoruz havalar kötü gitsin de okula gitmemiz imkansız olmasın diye ama maalesef burda da havalar muhteşem kuzummm :) kolay gelsin hepimize ne diyim :)

    YanıtlaSil
  2. aynen parisim katılıyorum =)

    YanıtlaSil
  3. Bahar geldi rehavet çöktü. Ders çalışanlara Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil