13 Ocak 2011 Perşembe

saçmalık

merhaba doğan güneş,merhaba bulut kardeş
bugün benim için yepyeni bir gün bugün kötü alışkanlarımdan arınma günü
en kötü alışkanlığım televizyon
du artık değil yani bugünden sonra olmayacak
bundan sonra yani önümüzdeki 5,5 ay gerekirse ot gibi yaşayacağım ve sonra mutlu son
zaman o kadar hızlı geçiyor ki böyle şu kadar ay dediğime bakmayın
gün gelecek bi yazacağım yarın sınava giriyorum
inişte olan zamanım bitti diye umuyorum sıra artık çıkmakta

kendimi iyi hissettiğim bi anda dış etkilere takılıp yine moralim bozuluyor
bu hafta içi sınıfı sinirimi bozmaya başladı bikaç kişi dışında
takmışlar kafalarına beni ilkokulda gibi davranıyorlar
'bendis türkçe'den kaç netin var?benim bu kadar yaaaaa' gibi  şimdiye kadar gülerek davrandım ama az kaldı patlayacağım çok yakında
kendime sürekli az kaldı diyorum
kimseyle tartışmak istmiyorum ama yeteri kadar sınavlarla ilgili sorun yaşıyorum zaten
ne yapayım bende 2.sınıf öğrencisi gibi öğretmene mi söyliyim
böyle dışarıdan bakınca o kadar komik ki
bakalım dediğim gibi şimdilik gülüp geçme aşamasındayım
zaten hassasım biri daha bir şey söylerse her an patlayabilirim takipte olun :)

3 yorum:

  1. Allah bilir ben senden bi net fazla yaptımlar, bi yanlış 0, bilmemkaç doğru götürüyolar da yaşanmıştır. Biz genelde sınav sonrası çenemizi kapayıp kimsenin moralini ve iyi niyetini suistimale kalkışmyoruz. Sen de çocukların arasına düşmüşsun :)

    YanıtlaSil
  2. Seni ne zaman yalnız bıraktık ki?

    YanıtlaSil
  3. sumimizakura ; bizde öyle bi durum olmuyor ne yazık ki aynen nasıl bi sınıfa düştüm anlamıyorum :)

    profösör ; ne diyim ki iyi ki varsınız

    YanıtlaSil