23 Ocak 2011 Pazar

bugünlerde daha iyi anladım ki ben çok kıskancım
kimseyi paylaşmak istemiyorum ne annemi,ne babamı ne ablamı ne de arkadaşlarımı
malum yarı tatil süreci başladı ya da başlamak üzere
üniversitedeki eşimiz dostumuz geliyor
ezgi de geldi bu hafta hemde bir arkadaşıyla
bu aralar gergin olduğum için biraz soğuk davrandım sanırım kıza
sonra da vicdan azabı çektim
çünkü normalde suratsız bir insan değilim benimle olan insanların hep gülmesini isterim
ben konuştuğum zaman saatlerine bakmalarını istemem tabi bazen ipin ucunu kaçırabiliyorum
o zaman ben bile saatime bakıyorum :)

neyse konu dağıldı kısacası itiraf ediyorum ezgi'yi kıskandım
mesela benim yattığım yerde o kız yattı
tabi bunlar doğal şeyler sanırım ben biraz abarttım tabi içimde
bugün hep beraber olma şansımız oldu
bi itiraf daha utandım içimden düşündüklerim için
insanlara şans vermeden değerlendirmemeyi hala öğrenemedim
artık alışmam lazım,büyüyoruz çevremiz genişliyor
çocuk gibi davranmamam gerekiyor
bu bana ders oldu çünkü gerçekten iyi biri sevdim yani

bu arada o kız yani gizem fal da baktı bana
zaman kısıtlı olduğu için pek ayrıntıya girmedi
özetle sanırım istediğim yeri kazanacakmışım tabi buna ne kadar inanılır tartışılır ama ben inanmak istiyorum
işime öyle geliyor çünkü
bi sürü ikili ilişki varmış olursa iyi olur zira tek ilişkim televizyonla
bu da beni iyice ev kızı konumuna sokuyor
bakalım fal çıkacak mı bekleyip göreceğiz
olumlu şeyler çıkınca kendimi daha iyi hissediyorum ne kadar garip her şey bana bağlı aslında
siz siz olun hiçbir şey için üzülmeyin test edildi onaylandı işe yaramıyor :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder