26 Ocak 2011 Çarşamba

benim tatile girmeme her ne kadar 2 gün olsa da ablam sayesinde bikaç gün önceden girdim
hoş üniversite sınavına hazırlana öğrencinin sınavına az bi vakit kala tatil yapması çok saçma bende bunun farkındayım ama yinede teknolojik aletlerle ilişkimi biraz daha arttırdım

misal dün gece izlediğim filmleri belirtmeyi kendime görev biliyorum
-black swan
-the usual suspects
-beni asla bırakma (ingilizcesini hatırlayamadım şimdi :/ )
-ve tabi ki öyle bir geçer zaman ki
izlediğim filmleri şiddetle öneriyorum,çoğu dram ağırlıklı kendimi kesecektim izlerken ama hala etkisinde olduğum için öneriyorum
bu beğendiğim anlamına geliyor
cuma günü de deneme sınavım var ama ben programımı yaptım yani vicdan azabı falan çekmiyorum
git lanet azap

bugüne damga vuran diğer bir olaysa geziiii
ilk defe dersanem bi gezi düzenliyor ilçemizin en kalabalık dersanesi olduğu için herkes katılamayacakmış
sınıflarda dereceye giren ilk 5 öğrenci olacakmış
ayıptır söylemesi hep 1. oluyorum o yüzden bi sorun yok
gezi de İstanbul'aymış ya komedi dükkanı ya beyaz show ya da çok güzel hareketler bunlar'a izleyici olarak katılmak için yapılacakmış
ben aslında geziye gitmeyi düşünmüyordum çünkü gezi sevdiğin insanlarla olunca tadı çıkıyor
her ne kadar herkesi seviyor olsam da yine de arkadaşlarımın yerini tutmuyor kimse
zaten 27 marttaki sınavdan sonra olacakmış sınav o yüzden hiç belli olmaz arkadaş olayını bahane ederke başka olaylar çıkmasın karşıma
büyük konuşmaktan korktuğum için yaşayıp göreceğiz diyorum yine
gitsem de fena olmaz hani
D. ile,cengiz ile görüşme olanağım olur iyi olur iyi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder