10 Haziran 2010 Perşembe

şimdi geldiiiiiimmm
yarını bekleyemedim hemen ayrıntıları yazıyorum
şu an itibariyle ayaklarımı hissetmiyorum ama olsun ben ağlarım diye düşünüyordum ama oynamaktan fırsat kalmadı
bayağı bi dağıttım bu kadar eğlenebileceğimi tahmin etmemiştim
küs olduğum  herkesle dans ettim oynadım bu nasıl yüzsüzlüktür siz anlayın (-ciğim hariç)
bi ara rezillik yapıp ayakkabılarımıda çıkardım ama çok ağrımıştı :(
neysi ki sonra annem uyardığı için ayakkabıları giydim daha fazla rezil olmadım :)
bazıları beni hayal kırıklığına uğrattı geleceğim dedi ama gelmedi neyse ben onsuz da eğlendim hıh
koskoca 4 yıl da bitti
insan gerçekten nasıl geçtiğini anlayamıyor
ben şuan bitik vaziyetteyim en iyisi yatıp dinlenmek :)

6 yorum:

  1. canım benim ne güzel bişidir liseden mezun olmak, kendi mezuniyetim geldi aklıma. bende çok ağlayacağımı sanıp çokça gülmüştüm. her zaman yapılan lise unutulmaz olaylarına girmek istemem ama gerçekten lisenin yeri çok başkadır ve insan bence hayatı boyunca en çok liseyi özler. bana bir kez daha hak verseler düşünmez kabul ederdim. dilerim sende liseyi hep güzel hatırlarsın. hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
  2. çitlembik ; çok teşekkür ederim lisedeki son günlerim pek iyi geçmedi benim açımdan ama bu geceyi unutacağımı sanmıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Eğlenmene çok sevindim canımmmm. İyi ki gitmişsin, sınavdan öne ne güzel deşarj oldun bak işte.
    Okuldaki mezuniyetle, dışarda eğlenceli zımbırtılı mezuniyet çok farklı şeyler çağrıştırır bende. Biri mutluluğu, biri hüznü. Şimdi anlatmayayım burda, gerek yok üzülmeye.

    Mucuk bebeyim. :*

    YanıtlaSil
  4. bende iyi ki diyorum leah'ım ayaklarım hala şiş ama değdi doğrusu :) bende öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun :) Çok sevindim mutlu ve güzel bir gece olmasına :)

    YanıtlaSil
  6. keşkecim çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil