8 Haziran 2010 Salı

artık benimde bir heyet raporum var!
okuldaki devamsızlığım 43 olunca tek çarem heyet raporu almaktı.öğlene kadar bütün vaktimi hastanede koşuşturarak geçirdim ama sonuç istediğim gibi oldu oley :)
raporda yazan hastalıklarıma gelince ülser,gastrit (ki bu vardı zaten),anemi daha hatırlayamadığım bir çok hastalık
farkındayım kandırmış gibi oluyorum ama ne yapayım sınava 11 gün kaldı :(
dahiliyeden aldığım için bütün dahiliye doktorlarını gezmem lazımdı
numaram 27 olmasına rağmen isal olmuş bayılacak gibi olan kadına yardımcı olduğum için 2 numarayla içeri girdim buradan ismini bilmediğim teyzeye teşekkür ediyorum umarım bir an öne iyileşir
oradan başka bir doktorun yanına gittim ismini yazmıyım şimdi :) kapıdan girdim resmen kilitlendim
yani ben diyim 24 siz deyin 25 yaşında nasıl uzman olmuş anlamadım,3 numara kısacık saçlar 1.90 boy,kaslı kollar ve her ikisinde de dövme,şiş dudaklar,uzun kirpikler böyle bir insandı işte
ben derdimi anlatayım diye açtım ağzımı adam direkt aldı imzaladı git der gibi benle pek muhatap olmadı ama olsun ben aile hekimimiz tayin ettim kendisini peşindeyim bundan sonra zaten gastritim de var :)

az önce bi arkadaşımın kep törenine gittim çok güzeldi yarında bizim var
çok heyecanlıyım havada kapalı
yağmur yağmasa bari umarım her şey çok güzel olur
bu arada galiba rehber öğretmenim blogumu biliyor adam çok zeki ki bir şey de anlayamıyorum neyse pek sevgili öğretmenim sizi seviyorum biliyorum sizde beni seviyorsunuz :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder