24 Haziran 2010 Perşembe

rüya

bu sabah uyandığımda yüzümde anlamsız bi sırıtma vardı
yatağımı topluyorum hala gülüyorum neden güldüğümü sonradan fark ettim
rüyamda evleniyordum damat ise daha komik
cansel elçin'le evleniyordum,ne alaka anlayamadım ama nasıl mutluyuz anlatamam
gelinlik seçiyoruz,ev beğeniyoruz tutuyoruz falan :)
az önce rüya tabirlerine baktım gayet iyi şeyler söylüyor sınavımada 2 gün kaldığını düşünürsek sanırım mutlu olabilirim
bana acıyorsunuz değil mi salak saçma sebeplerden bir sürü şey çıkartıyorum
çünkü gerçekten çok yoruldum ve bunaldım
bir şeyler için çaba sarf ediyorsunuz ve onun olmama ihtimali var hemde oldukça yüksek
korkmuyorum dersem yalan söylemiş olabilirim
ama bunların hepsininde sorumlusu benim sınava daha iyi hazırlansaydım böyle olmazdı
sevdiğim kişilere düzgün davransaydım,ideal bir sevgili olsaydım sanırım rüyamda evleneceğim kişi olarak cansel elçin'i görmezdim
her şey birbiriyle bağlantılı ve kilit noktasında da ben varım
hatalarımdan ders çıkarmak istiyorum ama başaramıyorum hep olduğum yerde sayıyorum ben ne zaman değişeceğim ve gerçekten mutlu olacağım??

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder