23 Haziran 2010 Çarşamba

dün D. ile uzun bi telefon görüşmesi yaptık
o çok heyecanlıydı onu dinlerken bende heyecanlandım kimi zaman aynı anda konuştuk hiçbir şey anlamadık ama olsun önemliydi onun için konuştuğumuz şeyler
bende telefonu kapattıktan sonra dua ettim onun için en iyisi ne ise olsun diye
sonra düşündüm o ne kadar heyecanlıydı hayatındaki her şey yoluna giriyordu,sınavı iyi geçmiştik lise hayatı boyunca en çok değer verdiği çocukla tekrar yakınlık kuruyordu belki sevgili değillerdi ama beraber vakit geçiriyorlardı bu bile ona yetiyordu
bi de kendime baktım,telefonu kapatırken D.sordu senin hayatında önemli bir değişiklik var mı diye
hayatımda hiçbir şey değişiklik yoktu
matematik çalışmak yerine edebiyat çalışmaya başladım sanırım tek değişiklik bu
bi de 2 gündür daha sık tuvalete gidiyorum ve kaşınıyorum
artık gerçekten sıkıldım bu durumdan
artık telefonumun nerede olduğunu bile unutmaya başladım eskiden böyle olmazdı
dışarı çıkacakken arkadaş aramazdım kesin o gün birisi zaten beni çağırmış olurdu
her gün o tek caddeyi dolaşmamazlık etmezdim
bütün gün evde asla durmazdım
bi de şimdiye bakıyorum
o çok sıcaklarda bile fönü bozulmasın diye saçını asla toplamayan ben salak bi topuzla tüm günümü evde geçiriyorum
içimden hiçbir şey yapmak gelmiyor ve fena halde değişiklik istiyorum bu durumdan çok sıkıldım çünkü
doya doya gülmek istiyorum,içimden ne geliyorsa yapmak istiyorum
D.yi ya da ezgimi heyecanla aramak şöyle oldu böyle oldu ay çok heyecanlıyım demek istiyorum
tabi her şey istemekle olmuyor ne yazık ki
ben yine benim ve her şey yine aynı
en iyisi çıkıp biraz edebiyat çalışayım çok düşünmek kimi zaman iyi gelmiyor bana daha çok kahroluyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder