7 Ekim 2010 Perşembe

zamanın çok çabuk geçtiğini son günlerde çok daha iyi anlıyorum
insan ömrünün kısa olduğunu da hastanelerde
bi an kötü hissediyorum bi an iyi
elimden geldiğince serinkanlı olmaya çalışıyorum sadece hastaneye gittiğimde kötü oluyorum
yoğun bakımın önünde aslında durmak yasak ama ne zaman gitsem kalabalık
insanlar sürekli ağlıyor ve içeriden 'ahhh' diye sesler geliyor
bugün artık isyan ettim
psikolojim bozuldu gece yattığımda rüyamda inleme sesleri duyuyorum
umarım bi an önce son bulur bu işkence
allah'tan herkese şifa diliyorum...

dün yapılan sınavla dersanem resmen başlamış bulunmakta
bu konuda da kafam hem net hem karışık
1.oldum bu iyi ama 2.yle aramda 68 puan var
tek eşit ağırlık sınıfı var bikaç güne ikiye ayrılcakmış
ayrılsa iyi olur çünkü sınıf kalabalık 25 kişiyiz
kendi okulumdan kimse yok,geneli düz lise bikaç tane açık liseden öğrenci bile var
o yüzden kendimi birazcık yalnız hissediyorum
bugünde 2.tercihler başladı
bi sürü boş kontenjan var istanbul hukuk'da 12,ankara hukuk'ta 5 şaşırdım bunları görünce
ama ne yazık ki tablo 4'ün 2.maddesi yüzünden o yerleri yazamıyorum
taban puanları benim puanımdan yüksekmiş falan filan
ailem nedenini anlayamadığım şekilde ek kontenjanları yapıp gitmemi söylüyor
bende şımarıklık ya da idealistlik yapıp oralarda okumak istemiyorum
umarım pişman olmam bu kararımdan
hocalara göre öğretim hayatımızın en rahat yılı olacakmış
planlı çalıştıktan sonra bana da öyle geliyor,zaten lise sonlardan bi adım önde olduğumuzu düşünüyorum
bilgi olarak olmasak da tecrübe olarak en azından öndeyiz
fesatlık yapıp onlara 2.bölümü son 2 aya bırakmamalarını söylemeyeceğim
hahaha yaşasın kötülük !!!

2 yorum:

  1. hay allahım yaa:) deli!

    YanıtlaSil
  2. Dualarımızla seni aynı zamanda takip ediyoruz. inşallah muradına erersin de ailen ve dostların mutluluğunu paylaşırlar. tabi ki biz de..

    YanıtlaSil