15 Ekim 2010 Cuma

babamı gerçekten çok seviyorum
dışardan görenler kamyon ya da tır şoförüne benzetiyorlar
suratı hep asık,bunu adliyede çalışmasına bağlasa da bence doğarken de böyle doğdu :)
ama gel gelelim mizacıyla hiç örtüşmeyen bi yapıya sahip
bunun sebebi bence balık burcu olması ve benim gibi bi kıza sahip olması :)

evin tek oğlu olan babacığım oldukça kıskançmış
halalarıma vakti zamanında bayağı bi kök söktürmüş ama biza kıyamıyor bu tavrı da benim çok hoşuma gidiyor
2 yıl önce ablam ameliyat olacaktı 2 tane erkek arkadaşı çıkıp geldi geçmiş olsun'a
uzun yoldan geldikleri için gidin de diyemedi bizde kalmışlardı
o zaman babamdan böyle bir tepki görmemiştim
2 gün boyunca gülüp durdum
bu olayı arkadaşlarıma anlattığımda şok olmuşlardı
-yok artık senin baban mı
heralde hemen hemen herkesten bunun gibi yorumlar aldım

bu yazıyı yazmamın sebebi de ablam bu akşam yola çıkıyor yine bi erkek arkadaşıyla
babamsa yarın mangal mı yaksak acaba diye düşünüyor
babam bize bu kadar güvendiği için onu seviyorum
umarım babamın güvenini hiçbir zaman boşa çıkarmayız

6 yorum:

  1. Çok özeniyorum babasıyla böyle anıları olan ve babalarını seven kızlara. Allah ayırmasın ve hep mutlu etsin sizi, böyle.

    YanıtlaSil
  2. aslı ; amin canım amin :)

    hemera-nyks ; :)

    YanıtlaSil
  3. Bir kız anlar birde kız babası olan :)

    Babanın arkadaşları kendi aralarında konuşuyordur benim kız böyle yürekli böyle akıllı böyle bilmiş kendine güvenen ...gibi laflar çoktur aralarında :) o sizinle gurur duyuyordur mutlaka tek sermayesi, varlığı bu alemde sizlersiniz sağlık sıhhatli nice güzel günleriniz olsun.

    YanıtlaSil
  4. Bcabana selamlar.. Allah başınızdan eksik etmesin. Bu arada bütün kız babalarının yüreğinin yufka olduğunu unutmamalıyız. Mesela benim gibi..

    YanıtlaSil
  5. tutsi ; ne kadar güzel demişsin amin hepimizin olsun inşallah :)

    profösör ; sanırım gerçekten öyle,sert gözüküyorlar ama bir iki güzel sözle hemen eriyorlar :)

    YanıtlaSil