30 Ekim 2010 Cumartesi

düğüncü geldi hanıııımmm

bikaç yazı öncesi bahsetmiştim
canım ezgim'in canım abisi evleniyor diye
dün düğünün ilk ayağını yaptık yani kına gecesini,ben kına gecelerini düğünlerden daha çok seviyorum
düğün daha resmi oluyor sürekli çiftetelli falan
ama gelin bizim buralı olmadığı için kına gecesi de yarı düğün havasındaydı
tabiki de benim için fark etmez çünkü kapı gıcırtısına bile oynayabilme potansiyeline sahibim
bi de evlenenler sevdiğim kişiler olunca değmeyin keyfime

geceler de uzamaya başlayınca yaklaşık 5 saat oynadım sanırım
ara ara sinir olduğum insanlarda olmadı değil ama dün deplasmandaydık bugün kendi evimizde daha güzel olacağına eminim :)
bir de adım düğüncüye çıktı
daha yeni tanıdığım insanlar düğünlerine oynamam için çağırdılar
tabi buradan dansöz anlamı da çıkabilir :)
ama ne anlam çıkarsa çıksın ben bu gecede oynamaya devam edeceğim

ezgi'le de resmimizi ekliyorum huzurlarınızda biiiizzz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder