29 Ekim 2009 Perşembe

sebebsiz

şu an neden yazdığım, bir çok arkadaşım varken içimi dökme, yazı yeteneğim olmamasına rağmen yazma isteğim evet bu ve bunlar gibi bir sürü şey gerçekten sebebsiz bilmiyorum..
arkadaşımın gazına gelerek başka bir amaçla açtığım bloğu başka bir şekle dönüştürmeye karar verdim aniden :) yazacak bir sürü şeyim,isteğim yada hayalim varken kelimeleri bir araya getirmekte zorlanıyorum..kitap okuyor muyum?evet..e hani kitap okuyunca kelime haznemiz artardı yalan mı söylediler bize??bir çok konuda söyledikleri gibi bu da yalanmış demek ki..
bence bu gecelik bu kadar yeter.giriş için yeteri kadar saçmaladığımı umuyorum :) ama yılmayacağım bi oğlak kadını olarak hırslıyım..başarabilirim :))

2 yorum:

  1. seni paris sayesinde gördüm.ve yazılarına sondan göz attım.dedim en iyisi en baştan okumak,değer bence.uzun zamn önce başlamışsın yazmaya.
    ama şimdi farketmişsindir artk.ilk paragrafta yeteneğim yok demişsin ama yazıların çok keyifli ve akıcı.
    kelime haznesini geliştirir kitaplar.doğrudur.ama onları nasıl dile getireceğini sana hayat öğretir bendisim :)

    YanıtlaSil
  2. defter ; beklenmedik yorumun çok şaşırttı ve mutlu etti beni o zamandan bu zamana değiştiğimin bende farkındayım en önemlisi bloga ve yazmaya alıştım teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil