18 Kasım 2010 Perşembe

tatil bana göre artık bitti
yani bundan sonra bir şey olmaz heralde,böyle diyorum ya kesin olur neyse
hevesle tatili bekleyen ben iki gün içinde hevesimi aldım veya aldırılmaya zorlandım
o ilk günkü telaştan eser kalmadı
ev kuşu oldum,ablamla bir günde en az 5 film izlemeye başladık
yüzünde 53 tane sivilce çıktı,cips yemekten
3 gün boyunca sırf çizme alabilmek için dışarı çıktım sonuç alamadım
yok bi tane adam gibi çizme bulamadım
ama mecburen alacağım bi tane gözüme kestirdim sayılır

tatil planlarımdan gerçekleştirdiğim tek şey : ders çalışmamak
o da en kötüsü zaten,niye böyle oldum :/
gözüm tekrardan korkmaya başladı
sınava şurada ne kaldı ki ve benim hala eksiklerim var
söz vermeyeceğim çünkü uygulamaya geçiremeyince vicdan azabı çekiyorum
ama kendime çekidüzen vermem gerekiyor
seneye bayram arifelerinde bende şehre geldiğimde gördüğüm herkesle neler yaptığımdan bahsetmek istiyorum
yenilikleri can sıkıntısından değil,gerçekten istediğim için yapmak istiyorum
gereksiz imaları duymamak istiyorum
bunlarında çözümünün tek yolu üniversiteyi kazanmak değil istediğim yeri kazanmak
umarım bir sene sonra bunları gerçekleştirmiş olurum...

2 yorum: