11 Kasım 2010 Perşembe

meyve :)

yazıya şöyle bir giriş yapmak istiyorum
dün gece mahsun beni ağlattı :)
filmin başında çok sıkıldım hatta araya kadar dedim sonu nereye bağlanacak acaba
ama sonunda (her ne kadar garip bağlansa da) güzel toplumsal mesajlar verildi
belki mükemmel bi film değildi ama ben yine de beğendim yani geçen 2 saati zaman kaybı olarak görmüyorum :)

gelelim günümüzeee
bugünümü felsefe dersinde yaptığımız kişilik testleri kapladı diyebilirim
önüme gelen herkese aynı soruları sordum
birazdan da size soracağım :)

her ne kadar felsefe sorularında %100 başarı gösteremesem de dersi seviyorum
sevmemin çok büyük etkeni ders öğretmenimiz
sınıfça felsefe dersini iple çekiyoruz
umarım nisan sonunda bu sevginin sonuçlarını alırız

uzatmadan soruya geliyorum
soru açık ve net : beni bi meyveye benzetseniz bu meyve hangisi olurdu?
cevaplarınızı merakla bekliyorum
cevaba göre bilinçaltınız da yatan bendis'i az çok göreceğim :)

NOT: meyveler ülkemizde yetişen meyvelerden oluşmaktaymış
ananas,kivi gibi meyveler kabul edilmiyormuş

6 yorum:

  1. Damak tadına göre yaparsam muz derdim ama ne olmak isterdin sorusuysa bu bilmiyorum ki limon olsun bakalım :)

    bi de kivi karadenizde yetişio söliim :)

    YanıtlaSil
  2. cnm yine kendine özgü kanı bulmuşun bu halini seviyorum.
    ve ilk cevabı ben veriyorum çileğe benzetirdim kendimi(çok severimde)
    bayrama saçlarımla ilgili çılgınlık düşünüyorum senın varmı öle bir planın cnm sende düşünüyordun yaptınmı?

    YanıtlaSil
  3. karpuzz diyorum ben yüksek sesleee! :D

    YanıtlaSil
  4. 8ex-en8 ; karadeniz de benim bildiğim çay,fındık yetişir :P kivinin ne işi var orada utandım :)
    gelelim cevaba, muz deseydin beni seksi buluyor oluyordun limonsa sulu cıvık yani cık cık :)

    nermin ; ilk önce çok teşekkür ederim:)saç konusuna gelince o 7 numarayı yapamadım kuaförüm suratını ekşitti bende cesaret edemedim ama hala kısa,bu arada kısa saçı şiddetle tavsiye ediyorum :)
    çilekse hımm o da seksi :)

    profösör ; siz bni eli açık olarak görüyorsunuz :)

    AniEtki-TersTepki ; sense aynı anda bir çok şeyi yapabilecek biri olarak görüyorsun bu iyi bir şey teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  5. aa bana seksı dedın ne hoş hıhıh:)
    ama sen öncü olcaktın hani 7 numara olcaktı bende kısacık tabi:)e blog sahıbı olarak ilk adım beklıyorum sende:)

    YanıtlaSil