8 Şubat 2011 Salı



ara tatile girmeden önce öğretmenlerimiz 'bu sizin son şansınız,bu şansı iyi değerlendirin' diye söylenmeye başladılar
aslında bizim iyiliğimiz için söylüyorlar ama bu laflardan o kadar sıkıldım ki
bi Allah'ın kulu da nasılsın desin,benim nasıl olduğum önemli değil
önemli olan derslerimin nasıl olduğu
imdat diye bağırmama çok az kaldı hissediyorum

tatilin son haftasına girdik
tabi ben pek fazla tatil yapmadım,tek eğlencem film izlemek
arkadaşlarımla bile çok görüşmedim
o kadar negatifim ki biri bir şey dediği an çemkirmeye başlıyorum
onlar da gariplerim boş boş bakıyorlar

bi yandan tatilin bitmesine seviniyorum
ilk defa arkadaşlarım gidecek diye mutluyum çünkü onlarla görüşmedikçe kendimi daha kötü hissediyorum
görüşünce de kötü oluyorum
ne kadar illet bi durum anlatamam
tek isteğim 4 ay sonra bunlardan kurtulmak ve rahat bi nefes almak
sayılı gün çabuk geçer
evet buna bende tüm kalbimle inanıyorum

1 yorum: