2 Şubat 2011 Çarşamba

şubat ayı şaşırtmalarıyla geldi
tabi benim içimdeki karışıklığın ayla ilgisi falan yok
hava biraz garip buz gibi ama güneş tepede feci halde parlıyor soğuk havada ben terliyorum

bu 2 hafta boyunca dersane yok am bende boş durmamaya kararlıyım
her sabah 8de kalkıyorum,giyinip dersaneye gidiyorum
12 ye kadar test çözüyorum
herkes evinde ders çalışır ben şapşal evde tek soru bile çözemiyorum sonra kendimi kötü hissetmemek için de elimden geldiğince dersanede yoğunlaşmaya çalışıyorum
aslında benim kendimi bi odaya kapatıp kimsele iletişime geçmemem lazım
çünkü konuşma yeteneği olan bi canlı görmeyeyim hemen başlıyor düşük olan çenem daha da düşmeye
konunun saçma olup olmaması önemli değil yeter ki sesimi kulaklarım duysun
o zaman kendimi acayip rahatlamış hissediyorum
bu da bi gariplik

ablamla ünlü olmaya karar verdik
ablama göre beni bu kiloyla kimse ünlü yapmaz bende patlamadım zaten maksat denemek :)
3 yıl boyunca tel takıp işkence çektikte sonra dişlerimi kullanmaya karar verdim
32 dişim gözüken bi fotoğraf bulup 'gülüşünlebüyüle' adlı siteye ekledim
daha kabul edilmedi bikaç saate edilir oylarınız bekliyorum :p
can sıkıntısından neyle uğraşacağıma karar veremedim
en iyisi artık evden çıkayım
D. gelmiş bakalım ne bombalarla gelmiş gidelim görelim

2 yorum: