12 Ağustos 2010 Perşembe

biten şeylerin ardından her ne kadar üzülsem de yeni başlangıçları düşünüp mutlu olmaya çalışıyorum
başarıyorum da sanırım
tatilim bitti daha doğrusu deniz ve kumla olan kısmı bitti
yaz ayının büyük bir kısmını geçirsek de bundan sonrası için daha farklı planlarım var
temel amacım kendimi geliştirmek
dil konusunda yeteneksizim özellikle de ingilizce kısmında
bunu tatilde daha iyi anladım
kendimi kara cahil gibi hissettim.4.sınftan beri ingilizce gören biri için vahim bir durumdayım...
tatilde anladığım bir başka husus ise ev işi,yemek konusunda ki beceriksizliğim
ezgi'yi gördükten sonra annemin beni ne kadar el bebek gül bebek yetiştirdiğini fark ettim
bir dolmanın içini bile dolduramıyorum.bunun ezikliğini de çok hissettim
bunlar ve yatağımı,evimi,ailemi özlemenin dışında çok güzel bir tatildi
hiç yalnız kalmadık sürekli bir koşuşturma,telaş çok eğlenceliydi
istediğim gibi olmasa da yine de yandım
güneşin altında o kadar oturmaya yanmasaydım kötü olurdu zaten :)
evime geldiğim an babamla sarılmamızın ardından adamceğizin ağlaması ben çok duygulandırdı
biz çok ayrılacağız bunu da anladım
sizinde anladığınız üzere tatil bana birçok şeyi öğretti
başka konularla başka yazılarda karşınızda olmak üzere hepinizi öpüyorum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder